شب آفتابی
علمی / فرهنگی / هنری
درباره وبلاگ


این وبلاگ سعی بر این دارد تا محیطی علمی فرهنگی و اجتماعی برای افراد از همه قشر و از هر رده فراهم سازد . به امید اینکه مورد پسندتان واقع شود.
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 8 / 6 / 1390برچسب:, :: 3:11 ::  نويسنده : MOHAMMAD

 

 

 
 ساموسنگ هشداري را درباره خطر مشاهده تلويزيون سه‌بعدي منتشر و به سالمندان، كودكان و زنان باردار توصيه كرد به هنگام تماشاي اين نوع تلويزيون‌ها احتياط كنند.
 
اين دستگاه که به زودی به بازارهای مختلف عرضه می شود، ممكن است حمله صرع به دنبال داشته يا موجب ناراحتي‌هايي مانند تغيير ديد و سرگيجه يا تهوع، دردهاي شكمي، تشنج و حركات بي‌اختيار مانند پرش چشم يا ماهيچه شود. به كساني كه از خواب محروم شده‌اند يا الكل نوشيده‌اند نيز توصيه شده از مشاهده تلويزيون‌هاي سه‌بعدي خودداري كنند.
 
بزرگي اين هشدار ممكن است عرضه تلويزيون سه‌بعدي را كه ازسوي سازندگان و برادكسترها به‌عنوان آينده تلويزيون توصيف شده، تحت‌الشعاع قرار دهد.
 
كاربران براي مشاهده تلويزيون سه‌بعدي بايد از عينك‌هاي ويژه‌اي استفاده كنند كه چشم و مغز را با تصاوير زودگذار متوالي كه در كسري از ثانيه ظاهر مي‌شوند، بمباران مي‌كند.
 
با اين همه اين فن‌آوري بدن را تحت فشار غيرمعمول قرار مي‌دهد، از اين رو سامسونگ به بينندگان توصيه كرده براي جلوگيري از مواجه با عوارض ناشي از آن به‌طور مرتب در تماشا وقفه ايجاد كنند.
 
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها
  • nobody
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شب آفتابی و آدرس exciting.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 570
بازدید کل : 10923
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Alternative content